23 Eylül 2013 Pazartesi

444ingilizce

Böyle Bir İngilizce Tecrübesi Yaşamadınız:444ingilizce.com



Dünyada milyarlarca kişi tarafından konuşulan, evrensel bir boyutta karşımıza çıkan; İngilizce, başta iş dünyası olmak üzere birçok alanda varlığını ciddi anlamda hissettirmektedir. Buna paralel olarak İngilizce eğitimine olan rağbet de giderek artmaktadır. Her eğitim türünde baş gösteren uzaktan eğitim İngilizce kurslarında da alternatif bir metot olarak ön plana çıkmaktadır. İnternet üzerinden gerçekleştirilen İngilizce eğitimi görülmemiş avantajlarını da beraberinde getirmektedir. İnternetten İngilizce öğrenme kursları veren onlarca kurumdan bahsetmek mümkündür. Kurs almak isteyenler, bu kurumlar arasında seçim yaparken kursların sunduğu ek kaynakları ve eğitim şekillerini karşılaştırmalı ve buna paralel olarak seçimlerde bulunmalıdır. İnternet aracılığı ile verilen eğitimlerde kursu veren eğitici kalitesi ve eğitim kaynakları başarının oluşabilmesinde büyük yere sahiptir. Bu göz önünde bulundurularak kurumlar arasında tercih yapılmalıdır.


İnternet aracılığı ile uzaktan eğitim veren kurumların başında; eğitici kalitesi, eğitim yöntemleri ve çok sayda ek kaynak sunmasıyla 444ingilizce.com gelmektedir. Uluslararası standartlara göre verilen eğitimler 444ingilizce.com kursiyerlerine sağlanan ayrıcalıkların başında yer alır. İnternet İngilizce kurslarında özel dersler ile eğitimini tamamlayan 444ingilizce.com, bu özelliği ile diğer kurumlardan bir adım daha önde yer almaktadır. Sanal sınıflarda verilen İngilizce eğitimlerinde başarının yakalanamaması sıklıkla görülürken, 444ingilizce.com farkı ile özel dersler edinen kursiyerlerde bu duruma rastlanılması mümkün değildir.


İnternetin en başarılı İngilizce kursu olma özelliğini taşıyan 444ingilizce.com, uygun fiyat politikası ile de başarıyı erişilebilir bir boyuta taşımaktadır. 249 TL + %8 KDV gibi aylık fiyatlardan başlayan İngilizce eğitimleri, normal yollardan alınan özel derslere göre oldukça caziptir. İngilizce konuşmak istiyorum diyen herkesin istediği paketlerde, uygun fiyatlar çerçevesinde 444ingilizce.com farkını yaşaması mümkün hale gelmektedir. İngilizcenin farkını siz de 444ingilizce.com ile uygun fiyatlardan yaşamaya başlayabilirsiniz. İhtiyaçlarınız doğrultusunda 3 veya 6 aylık olarak verilen İngilizce eğitimlerinden birini edinerek 444ingilizce.com’a ilk adımınızı atabilirsiniz.



444ingilizce

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder